maandag 29 oktober 2012

'Nigella Express' Nigella Lawson

Nigella Express | N. Lawson (9789025426088)Ik kan zelf niet goed koken, maar weet het wel te waarderen. Met plezier installeer ik me in de keuken (met een goed glas wijn) en geniet van het 'kook'proces (soms wel wonder) dat er gaat gebeuren. Fantastisch toch wanneer je partner de ijskast gewoon maar hoeft open te doen en de meeste heerlijke dingen kan toveren met datgene wat voorradig is.  
MagazineVreemd, maar ik doe niet liever dan kookboeken doorbladeren en zin krijgen in lekker eten. Zo nam ik onlangs nog deze 'Nigella Express' mee van de bib.
Ook een aanrader is het fantastische maandblad 'Delicious'. Prachtige foto's, inspirerende gerechten en gewoon ook een mooi verzorgd tijdschrift.
Vanavond probeer ik alvast een verse venkelsoep te maken voor onze Yoga-gasten. Hoe simpel het ook lijkt, voor mij een hele uitdaging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten