maandag 27 april 2015

Hyéres

Geheel onverwacht ben ik hier ondergedoken in 'the faschion' world. Gisteren kreeg ik nog de goeie vraag van één of andere belangrijke fashionata waarom ik hier was. Ik ben hier niet voor de mode, maar wel voor de mensen die hier zijn. In de eerste plaats Agnes, mijn intieme vriendin die me mee neemt in deze vreemde wereld. Mensen die enkel bezig zijn met uiterlijk en kleding. Het is een totaal andere  wereld voor me, maar wel boeiend om mee te maken. Plots begrijp ik mode beter. Het festival gaat door in een kleine mondaine Franse badplaats 150km verder dan Nice. De ontmoetingsplaats is zo bijzonder mooi, in een prachtige vila boven op een bijna onbereikbare berg. Ik ontmoet hier mensen uit gans de wereld. Kom in contact met een vreemde fotograaf uit New York, die me direct uitnodigt en wordt hier en daar zelfs gespot. Overal staan prachtige Pioenen in bloei, omgeven door prachtige mensen. Ik laat het over me heen gaan en geniet van deze vreemde wereld. Eén grote luchtbel, maar wel een mooie. Morgen back to reality. Terug focus op normale mensen met hun 'normale' problemen. Maar momenteel geniet ik nog even van deze mondaine wereld. Maak opnieuw plannen voor de toekomst en heb er weer helemaal zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten