zaterdag 11 april 2015

O H M

Een bijzondere week met zoveel indrukken, emoties, nieuwe en opgefriste contacten, een ritme dat ik zelf niet meer kan volgen. Wat gebeurt er rondom mij... en met mij ? Of laat ik het gebeuren ? ...

De dansworkshop met Jan Martens hebben die emoties versterkt. Vrijdagavond zat ik, na een intensieve week, op m'n eentje in de wagen, te wenen, in een donkere ondergrondse parking. Emoties en indrukken die op me af komen en die binnendringen. Bekenden en onbekenden die me zeer persoonlijke feed back geven. Mensen die me van alles vertellen, over het verleden, maar vooral over wie ik nu ben. Wat ik met hen doe.
 
Plots sta ik anders in die wereld, kijk ik met andere ogen en hoor ik andere dingen. Ik zet mijn zintuigen open en laat het allemaal gebeuren, ik geniet optimaal.
Gans de week op de muziek van "Oscar and the wolf" en "Chrisine and the queens". Zelfs m'n vader neemt contact met me op, jaren geleden dat hij zelf het initiatief nam.

Ik wil verder gaan op dit elan. Al mag het wat trager gaan omdat ik dit ritme niet kan blijven volgen. Maar ik geniet en besef dat ik aan het leven ben. Dank ook aan al diegenen die me steunen, me liefhebben, me opvangen en koesteren.

Het komt binnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten