zondag 5 april 2015

Terug lezen

Vanmorgen opgestaan met een vreemd, leeg en eenzaam gevoel. Godsdienstige feestdagen maken me zo triest, of geven me althans dat gevoel. De  Brusselse brunch bij vrienden was een uitdaging, één van de eerste keren om alleen naar vrienden te gaan zonder mijn man. Toch heb ik die rust en zelfstandigheid gevonden. Het was fijn om ontvangen te worden vanuit mijn nieuwe eigenheid. Een nieuw begin.

 Net terug van een aangename avondwandeling op de Kalmthoutse Heide. Op aanraden van een vriendin, om net in deze periode de natuur terug op te zoeken.

 Er ligt al een aantal dagen een boek te wachten... ik hoop dat ik straks in m'n bed er terug aan kan beginnen... lezen ! Intussen liggen er al een aantal boeken te wachten, maar om te kunnen lezen heb ik innerlijke rust nodig en die was er niet. Nog niet... maar zal wel komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten