woensdag 8 april 2015

'The Common People' Jan Martens

Mijn eerste danservaring, en al direct een bijzonder leuke. Gisteren begonnen met eerste dag workshop Jan Martens 'The Common People'. Alleen al de trip naar Leuven gaf me een bevrijdend gevoel. Wegrijden van huis, op weg naar een nieuwe uitdaging. Het viel me op hoe rustig ontspannen ik bij dit alles bleef. Kennismaken met een groep onbekenden en er direct invliegen, in dat onbekende. Fijne eerste dag waar we werkten op vertrouwen geven en krijgen, afstand en nabijheid en je zelf al dan niet blootgeven. Ik kijk uit naar vanmiddag en de volgende dagen. Denk ook dat choreograaf Jan Martens hier weer iets sterk aan het creëren is.
Vandaag is er een filmploeg hier in mijn huis bezig met opnames. Niet met mezelf, maar wel over het huis en omgeving waarin ik woon. De beelden zouden gebruikt worden voor de voorstelling.
Leuke boeiende mensen, nieuwe ontmoetingen en vooral een heerlijke andere ontdekking van mezelf. Dit proeft alleen naar meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten