zondag 26 juli 2015

Vriendschap

Ik ben helemaal gek op dit Braziliaans leven. Focus staat op genieten, genieten van lekker eten, goed drinken, vrienden ontmoeten, lachen ... en heel veel lichaamswarmte. Vriendschap staat centraal, veel meer dan bij 'ons' Europeanen. Vrienden gaan voor, vrienden leg je in de watten. Ik wil deze attitude overnemen. Heb heel veel respect gekregen voor deze relationele verbondenheid.

De ouders van m'n petekind zitten wat in zak en as. De aankoop en verbouwing van hun nieuwe huis verloopt niet zoals verwacht. Intussen is zij hoogzwanger met nog vier weken te gaan. Er zit veel spanning op hun relatie en dat is zeer begrijpelijk. Momenteel verblijven ze hier, om het Techno geweld van Tomorrowland te ontvluchten. Ze genieten van de stad, het huis en het gezelschap. Het voelt warm aan om hier samen te leven. We zijn een klein gezin. Samen met mijn lief spreken we af om voor hen te zorgen. Het huis te delen met hen zolang ze dit wensen. Het voelt goed aan. Ik ben gelukkig.

Het huis is vol met vrienden, bekenden en nieuwe vrienden. Mijn leven heeft een wending genomen waar ik blij om ben. Ik heb geen spijt van het verleden. Dat was ook mooi, maar nu tijd voor verandering. Tijd voor een nieuw leven met nieuwe andere dynamiek.
Love it !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten