zondag 27 januari 2013

Brei deel 3

Malabrigo Sock 474 CaribenoVandaag dan écht begonnen. Een nieuwe wereld gaat voor mij open in een leuk winkeltje in de Nationalestraat (danke Agnes voor de tip). Prachtige stoffen, knopen, draden ... maar vooral wol. Ik koop er drie bollen blauwe Malabrigo uit Uruguay (een vrouwen coöperatieve met enkel biologische producten). De lieve verkoopster geeft me voldoende raad maar kan me de nummer'8' breinaalden niet verkopen wegens niet meer voohanden. Dan maar naar de Veritas. Nog nooit binnen geweest in dit vrouwenparadijs. Mijn breinaalden gevonden en dan wachten in een enorme rij om te kunnen betalen. Vlug naar huis ... en nu al aardig op weg. De winter mag dan wel gedaan zijn, binnenkort is mijn eerste eigengemaakte sjaal een feit. Joepie ! Subiet vertrekken we voor een aantal dagen naar Oostduinkerke. Even uitblazen, veel slapen, koffie / wijn / boeken en natuurlijk "mijne brei" ! Tot binnenkort.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten