maandag 18 mei 2015

Dans work shop Jan Martens

Het dansavontuur is achter de rug. Het was een unieke intieme ervaring. Het heeft me mijn grenzen durven verleggen, of dan misschien ook weer niet. Ik ben het wel gewoon om mijn vrienden en mensen in mijn directe omgeving aan te raken. Ik leg niet vlug een lichamelijke grens tussen die mensen waar ik persoonlijk mee omga. De dansvoorstelling met Jan Martens gaat daarover. In het tijdperk van Face Book delen we alles en niets met elkaar. Maar hoe zit dat in ons dagelijks bestaan ? Hoe gaan we om met elkaar ? Hoe dicht laten we de anderen toe ?
Twee weken lang hebben we rond deze thema's gewerkt. Uiteindelijk dan die voorstelling in het Stuk in Leuven, met de blind date. Best wel spannend en grensverleggend. Ik heb me helemaal gegeven voor dit project, lichamelijk en inhoudelijk. Voor het interview heb ik veel gesproken over mijn relatie met Geert. Deze voorstelling, dit project kwam op het juiste moment in mijn leven. Ik heb er een aantal zeer persoonlijke en intieme dingen kunnen insteken en verwerken. Het resultaat op het podium was daardoor sterk. Vandaag kwam ik in de stad nog iemand tegen die me over deze voorstelling aansprak. Het had hem aangegrepen, hij was er niet goed van.
Voor mij was dit een intiem emotioneel avontuur. Op het juiste moment, in de juiste verhouding. Dank Jan om me deze kans te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten