dinsdag 6 november 2012

'Nieuwe Chinese plantenkunde' J.B. Matto



Nieuwe Chinese PlantenkundeGelukkig is er de Bib. Soms lukt het mij niet om in verhaal & sfeer van de schrijver te komen. Bij dit boek kreeg ik geen aansluiting en begreep niet waar de schrijver met mij naartoe wil. Nochtans sprak de hippe kaft mij direct aan. De korte inhoud op de achterflap maakten dat ik dit boek toch een kans wou geven. "Ergens tussen roman, reisblog, inleiding tot het boeddhisme en meditatiegids bevindt zich het literaire debuut van de Nederlander J.B. Matto..." ... het sprak me wel aan. Ook al is het misschien een sterk boek, maar dan wel voor een ander, niet voor mij. Te rommelig / te veel blog. Eerder lezen in korte hoofdstukken. Niet gedaan dus, wel opgegeven in de helft. Kan gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten