woensdag 28 november 2012

"Vegalicious" Alice Hart

Vrienden weten goed genoeg dat ik helemaal niet kan koken. Wanneer ik gisteren thuis kom, na best wel een drukke dag, weet mijn man mij nog elke keer te verrassen met de meetst ongeloofelijke gerechten. 'Pasteis de Bacalhau' (Kabeljauw kroketten) een Portugees gerecht (uit de Standaard Magazine van vorig weekend) met 'Saganaki Pastrouma' een Grieks gerecht (uit diezelfde heerlijk originele Standaard reportage). Geef toe, je zou voor minder smelten. Tevens lag er op tafel een nieuw aangekocht, vegetarisch kookboek. 'Vegalicious' is een prachtig kookboek van Alice Hart met inspirerende foto's van Lisa Linder. Veel informatie, eenvoudige gerechten en uitnodigende foto's. Zalig om nu al kook-plannen te maken voor de volgende dagen... Ik kijk toe en proef. Dit boek is best wel een aanrader. Het hoeft niet elke dag met vlees te zijn. Gezondheid !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten