vrijdag 10 mei 2013

Eurovision Song Contest Malmö 2013

Volgende week is' t weer groot feest : Het Eurovisiesongfestival !
Dit jaar in Malmö (Zweden). Ieder zijn ding, dit is er één van mij.
Ik ben hier helemaal gek van ! 
 
Duimen nu maar voor onze Roberto Bellarosa. Hij heeft zijn eerste repetitie afgewerkt in de Malmö Arena. Volgende dinsdag probeert hij in de eerste halve finale met "Love Kills" een plaats voor de grote finale veilig te stellen. Ik vrees er een beetje voor, zoals elk jaar.  

Ik heb al wel een aantal favorieten :
    #PRONTOACORRERE
Griekenland krijgt van mij veel punten met de stoere mannen van Koza Mostra feat. Agathon Lakarividis

Noorwegen krijgt zeker een stevige plaats met mooi lied en knappe vrouw Margaret Berger

Italie omdat ze de knapste sturen : Marco Mengoni



Belarus omdat het een tof nummer is van Alyona Lans Kaya.

Benieuwd ook wat Anouk gaat doen voor Nederland met haar Birds.
Helemaal laatst mag Duitsland eindigen, die sturen dit jaar een draak, om te zwijgen over England ... die sturen een dikke koe.

  Het échte grote feest gaat door op zaterdag 18mei. Ik kan niet meer wachten ...  S P A N N E N D  !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten