zaterdag 31 mei 2014

Home Alone

Met lichte tegenzin begin ik er weer aan ... alleen thuis voor een aantal weken. Mijn man is net vertrokken met de wagen vol schildergerief, richting Oostenrijk. Hij trekt er zich terug op een grote boerderij om nieuw werk te maken. Voor mij weer een confrontatie om het hier alleen te doen. Voorlopig kan dat enkel met een druk programma. Zo zit ik momenteel volop in de onderhandeling voor een eventuele deelname aan een TV programma, ga ik mijn praktijk voorstellen aan een groot netwerksysteem, waar ik best wel zenuwachtig voor ben, en zit ik in de laatste fase van mijn ACT therapie opleiding. Maar ik wil vooral veel lezen en mediteren, yoga, zwemmen en film, en hopelijk gauw ook een evenwicht vinden in het alleen zijn. Op deze blog kan je het allemaal volgen.
eyeofanarchitect:

(by joeribosma)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten