dinsdag 3 juni 2014

Netwerken

Een bijzondere, vooral lange dag. Om vijf uur opgestaan, samen met de zon. De eerste merels fluiten terwijl ik me vlug douche en nadien de fiets op spring richting Berchem. Daar mag ik de wagen van Luc lenen om naar Lier te rijden. Op uitnodiging van Veerle mag ik deelnemen aan een netwerkvergadering (BNI 'The business Referral organisation'). De vergadering start stipt om 7u, jawel, zo vroeg. Ik krijg 60 seconden de tijd om mijn praktijk voor te stellen aan een groep van 50 zakenmannen, die niet bezig zijn met therapie, wel met marketing en verkoop. Ik neem hen mee in een geleide meditatie en stel zo mijn werk voor. De voorstelling pakt en komt aan. Er heerst een abnormale rust en alertheid. Nadien krijg ik complimenten van Veerle met de voorstelling. Fijn, het geeft me een goed gevoel, het gevoel dat ik met de juiste dingen bezig ben, dat ik op een goed spoor zit. Ondertussen kan ik 50 naamkaartjes uitdelen, het netwerken is begonnen. Dit soort vergaderingen is zeker niet mijn ding, maar het was wel een onvergetelijke ervaring en geslaagde uitdaging. Nadien nog een lange werkdag met verschillende huisbezoeken, dus pas rond 21uur thuis, maar wel met een voldaan gevoel. Nu lasagne in de oven met een goed en verdiend glas rode wijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten