zaterdag 21 juni 2014

Een professionele Kick

Helemaal in de juiste vibe, de collega's hebben het blijkbaar opgemerkt. Gisteren een leuke teambuilding gedaan voor een boeiende ploeg hulpverleners. Het heeft me bijna geen voorbereiding gekost, zoiets zit in mijn systeem. Begonnen met een ACT-groeps-meditatie en nadien 'het kwaliteitenspel'. Om negen uur begonnen en nog voor ik het wist was het middag. Het ging snel, intens en goed. Maar vooral ik doe dit graag. Ik voel dat er iets begint te borrelen, ik voel een nieuwe richting opkomen. Nadien naar mijn eigen praktijk gefietst om er 'relatie-therapie' te geven aan een bijzonder leuk koppel. Ook daar voel ik dat dit in mijn systeem zit. Het gaat vooruit, het is intens en ik weet dat mijn cliƫnten er wat aan hebben. Het geeft me zowaar een kick. En net die kick wil ik de volgende maanden, professioneel verder uitbouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten