woensdag 31 december 2014

Happy New Year

Laatste dag van een jaar, altijd speciaal. Ik ga niet terugblikken, daar hou ik niet van, wel vooruitkijken.
2015 gaat bijzonder worden, dat voel ik aankomen en ik zal er ook actief aan werken. Veel plannen die me nu reeds onrustig maken... 'dat' boek schrijven, mijn praktijk uitbouwen en naar buiten komen met mijn 'eigen therapeutisch concept'... maar vooral veel blijven lezen, naar de film gaan, meer reizen, nieuwe boeiende mensen ontmoeten en vooral die dierbare vrienden rondom mij nog meer opzoeken, nog meer verwennen, vastpakken en knuffelen.
Gisteren alvast tickets geboekt voor een weekend helemaal op mijn eentje naar Barcelona. In maart samen met A. naar Boedapest.
Nu m'n botten en dikke trui aan, ik trek naar het bos om samen met mijn man, twee honden, een kat en wat kippen, midden in de natuur een intieme overgang in te zetten naar dit boeiende nieuwe jaar.
2015 here I come !!! Geniet er ook van lieve SPOT blog volgers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten