dinsdag 10 september 2013

Jean Philip

Bloggen ... in het begin was het wat onwennig, maar algauw heb ik de smaak te pakken en is het een dagelijkse gebeurtenis geworden. Mijn eigen blog = een beeld van mijn eigen wereld. De boeken die ik lees, film en Dvd's die ik bekijk, mijn eigen visie op opvoeding, kunst en cultuur en jawel ... mijn (half) naakte mannen die het geheel wat opfleuren.
Er is natuurlijk mijn man die ik volg op zijn blog. Hij heeft me geïnspireerd en aangemoedigd om er zelf één te beginnen. En er is natuurlijk Jean Philip, m'n goeie vriend, die ik al jaren volg. Communicatie en beeldvorming is zijn job, en ik weet ook zijn leven. Zijn juiste kijk op die zaken maken elke dag tienduizenden mensen gelukkig (één). En nu is er dus ook zijn kort artikel en verwijzing op zijn blog over andere, inspirerende of leuke bloggers. Fijn J.P.  en merci voor de lieve woorden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten