zaterdag 23 augustus 2014

Op zoek naar m'n eigen focus

Eindelijk is't weer zo ver, weekend. Energie is op aan het geraken. Mijn lichaam geeft duidelijke signalen dat ik moe ben. Sta momenteel vol huiduitslag, een raadsel voor de dokter. Tegen het einde van de week voel ik dat ik de 'verhalen' van m'n cliënten niet meer aankan. 't is te veel. Jawel ik ben toe aan vakantie. Uitrusten, slapen, zwemmen in de zee, lekker eten, in alle rust nog eens samen zijn bij mijn man, maar wil vooral herbronnen. Zoals ik zelf vaak anderen meegeef in therapie, moet ik nu ook terug mijn eigen focus zoeken. Terug een evenwicht vinden tussen een gezonde inzet bij mijn therapeutisch werken en het beleven van een eigen volwaardig en vooral vrolijk leven. Ik doe mijn werk nog steeds even graag, maar vooral de uitbouw van mijn eigen praktijk geeft me extra energie. Dit is wat ik verder wil doen. Maar daarnaast wil ik terug actief inzetten op meditatie, lezen, natuur, reizen en vooral meer lachen.


3leapfrogs:

workman:

thedesigntip:
La Grande Vague by Joél Guenoun

•=• •=• •=•

Geen opmerkingen:

Een reactie posten