zondag 25 januari 2015

Noordfeest

Uitgaan : vroeger deed ik niet liever, nu zegt het me niet veel meer. 
Gisteren toch nog eens een kans gegeven. Eerst heerlijk bijkletsen met R., een bijzondere vriend met een bijzonder gedeeld verleden. Het was lang geleden, maar we hebben elkaar terug gevonden en maken weer plannen.  Noordfeestjes, altijd lekker alternatief en leuk. Alleen al de locaties zijn zeer bijzonder. Gisteren in een aftandse Turkse club in de Diepestraat. Hier vlak bij mij achter de hoek, zeker een buurt of club waar ik zelf niet zou verwachten om er uit te gaan. De club ziet er niet uit. Even die twijfel om rechtsomkeer te maken en weg te vluchten. Maar de afschuwelijk blinkende tegels en mottig ingerichte zaal roepen iets op, maken het zo exclusief alternatief dat het goed wordt. Het duurde ook niet lang vooraleer deze plek boem vol zat. Leuke bende, combinatie van tolerant jonge hetero's met toffe gay hipsters. Dansen komt er niet bij omdat er gewoon geen plaats meer was, maar wel straffe muziek en natuurlijk veel te veel pintjes. Ik ga m'n drankgebruik wat onder controle moeten houden, zeker nu ik wil trainen aan mijn lichaam. Vandaag dus behoorlijke kater op bezoek, maar wel lekker loom en leuke avond gehad. Volgende week is het SPEK !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten