woensdag 7 januari 2015

Je suis Charlie

Zwarte dag vandaag ... wat een hel ... hoe moet je hiermee omgaan ?
Ik had vandaag vier verschillende huisbezoeken en zat veel in de wagen. Via Radio één kon ik de verslagenheid volgen en ook de sterke verklaringen van verschillende mensen waaronder Nigel Williams :'de tijd is aangebroken dat er een verwesterde aangepaste versie moet komen van de Islam'.
Gelukkig heb ik geen TV, heb geen behoefde aan beelden, het is zo al erg genoeg.
Morgen zit ik met mijn moslim collega's rond de vergadertafel, ik heb het er moeilijk mee. De tijd is aangebroken dat we de zaken moeten benoemen zoals ze zijn. Dit kan zo niet verder gaan. We moeten ons laten horen. We staan in onze samenleving te ver om dit te laten gebeuren. Begin van verandering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten