dinsdag 31 december 2013

Een goed jaar

2013 was zeker een goed jaar.
Het jaar dat mijn moeder verdween in haar demente wereld. In de plaats kreeg ik een zachte tedere vrouw en heb ik mijn vader opnieuw leren herontdekken.  
Een jaar waar ik weer wat dichter bij mijn eigen man ben gekomen.
Het jaar waar ik peter ben geworden van Neruda Leon Marcus.
Een jaar met toffe vrienden.
Het jaar waar ik eindelijk mijn eigen praktijk begonnen ben.
Een jaar waar ik heb leren breien.
Weer een jaar met Karel elke week naar de cinema.
Een jaar Yoga met Anne-Marie, Luc, Wim en Geert.
Een jaar waar ik mijn man heb zien dansen in goed genootschap.
Een jaar waar ik de werken van Neo Rauch heb gezien maar ook knappe dansvoorstellingen van Emanuel Gat, Jan Martens en Wim Vandekeybus.
Een jaar waar ik heb overnacht in een Pipo wagen.
Een jaar met leuke vakanties in het Zuiden van Frankrijk, Kreta, Oostduinkerke en Zwitserland.
Het jaar dat ze mij Silver Fox zijn gaan noemen.
Weer een jaar met vele boeiende gasten in onze B&B Ceder en Toit.
Het jaar waar we onze zevende huwelijksverjaardag vierden in ons favoriete restaurant A la ville.
Een jaar waar ik elke morgen ben gaan zwemmen...
en weer een jaar met goede gezondheid !

Volgend jaar staan alvast een aantal steden op het programma : Parijs, Wenen, Napels, Athene en wie weet Buenos Aires. Laat 2014 maar gauw beginnen en verder gaan op dit elan van 2013. Ik kijk er naar uit. Ook voor mijn lieve SPOTblog-volgers wens ik het allerbeste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten