donderdag 5 februari 2015

eigen praktijk

Ik ben zo ontzettend enthousiast en verheugd met de groei van mijn eigen praktijk. Alsmaar meer boeiende mensen die geloven in me, alsmaar meer boeiende verhalen om samen te zoeken naar een nieuwe heldere focus. Met dank ook aan al die lieve vrienden die aan me denken, doorverwijzen en me like'en. Van mij mag het beslist zo verder ontwikkelen.

Deze zomer ga ik me de tijd nemen om dit project te evalueren. Eventueel een heldere site maken met meer tekst en uitleg. Dan zal ik ook beslissen om al dan niet te minderen met mijn voltijds job als gezinstherapeut en meer tijd vrij maken voor eigen praktijk.
En natuurlijk goed mijn grenzen bewaken. Te veel is te veel, dat besef ik maar al te goed. Voorlopig energie genoeg om het aan te kunnen en te combineren. Morgen vertrek ik op mijn eentje naar Barcelona. Ook dat gaat belangrijk zijn : regelmatig er even uit stappen en enkel aan mezelf denken. Best wel spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten