woensdag 29 januari 2014

Philippe Bailleur

Naast mijn privé praktijk werk ik voltijds als gezinstherapeut voor een kleine vzw met zo'n zeventig medewerkers. Samen met drie andere collega's sta ik in voor de 'talent-spotting' binnen deze organisatie.

Voor deze 'talent-spotting' krijgen we feed-back en supervisie van Philippe Bailleur. Een gedreven man met een totaal andere visie, achtergrond en opleiding, maar vandaar een aparte match. Met zijn eigen blog en boek 'architect van je organisatie' helpt hij ons enorm vooruit. Zo krijgen we een leuke mix en wisselwerking van "marketing meets non-profit".  

"ik heb een diepe fascinatie voor mensen en vooral voor hoe mensen zichzelf doen. Ik hou er van om inzicht te verweven in de manier waarop iemand zijn excellentie neer zet of zijn excellentie blokkeert. Als coach doe ik niets liever dan mensen ondersteunen richting het ontpoppen van hun volle potentieel...".

Het is leuk en boeiend samenwerken met deze knappe man. Dit proeft naar meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten